2de dag Las Vegas

6 april 2015 - Las Vegas, Nevada, Verenigde Staten

Nog steeds even vroeg wakker: rond 4u30 was iedereen klaar om op te staan!

We besloten eerst eens stukje te wandelen en dan wel zien waar we zouden ontbijten. Maar dat leek eenvoudiger gezegd dan gedaan. Buiten een burger king kwamen we niets tegen en natuurlijk begonnen de jongens na een half uur wandelen echt wel honger te krijgen.

We zijn dan maar in een hotel gaan ontbijten. Heel uitgebreid, heel lekker, maar toch weer zo rare combinaties (zie foto's). Lars heeft effectief een ijsje met snoepjes gegeten en nadien nog een krabbepoot. Er stonden giga veel taartjes, cakjes, donuts, .... klaar. Maar even goed vis, vlees, sla,.....

Na het ontbijt hebben we de bus genomen naar de shopping mall. Lars trekt op dat vlak dan toch op zijn mama: weet wat hij wil en heeft geen moeite om te kiezen. Hij had het minste nodig van ons allemaal maar heeft het meeste bij. Joren heeft eindelijk zijn verjaardagscentjes uitgegeven aan een Bose box. Hebben we alvast goede muziek in de camper!

Niet gaan zwemmen vandaag. Het weer was eigenlijk niet fantastisch, het was bewolkt en heel veel wind. Maar wel warm.

We hebben in ons hotel opnieuw zo’n oude foto laten maken zoals Hans en ik 17 jaar geleden eentje hebben laten maken in New Orleans. De jongens wilden natuurlijk in het thema van de cowboys. Het resultaat mag er zijn, zeker de foto van de jongens samen. Een mooie herinnering.

Met ons busticket van vanmorgen zijn we helemaal naar het zuiden van de strip gereden om dan te voet dit gedeelte te verkennen. Luxor, Bellagio, New York, de M&M shop. Het was ondertussen donker (wat gaat dat snel als je zo kort bij de evenaar bent) en dat is toch nog 1000 keer mooier. Las Vegas moet je echt in het donker gezien hebben.

Eten deden we op de strip zelf. Veel gezonde keuze was er niet, maar het slaatje dat ik genomen had was super lekker. We zijn nog even gestopt aan de fonteinen bij Bellagio. Tegen half tien (wat ik al knap vind na 2 dagen) lagen we in ons bed.

1. Fernand Jordens:
    6 april 2015
    Na ieder verslag dat jij toevoegt krijgen wij een mailtje.
    Diepvriezer is al in orde.
    Groetjes